reklama

Predbehnúť policajta?

Predbehnúť ho? Alebo radšej nie? Alebo sa za ním vliecť? Kam asi ide? Iste podobné otázky prebehnú hlavou každému z nás kto na svojej moto dobehne policajnú hliadku...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

Zvlášť keď aj "ON" sa vezie v uniforme na moto. Čo ale urobiť keď z ničoho nič začne pridávať plyn? Veziete sa s ním v kolóne a viete, že je to čiste na "ňom" čo sa bude v nasledujúcich minútach diať...Riskol som to a predbehol ho. V zapätí sme obaja dobehli plechovku a náš tichý súboj pokračoval ďalej... predbehnúť ju? alebo sa za ňou vliecť? Už vtedy sme mali naložené mierne viac ako je povolené. Ako to skončí? Keď som sa pozrel do zrkadla videl som svojho sprievodcu stále za mnou. Sledoval ma. Cesty pred nami boli príjemne kĺukaté no rýchlosť by sa zišla vyššia aby sa pekne klopilo. Stále je za mnou... Sakra! Taký pekný úsek..*** ...Čo ten predo mnou robí? Prečo nejde? Veď sa vlečieme za tou plechovkou a cesta je príjemne kľukatá no rýchlosť by sme potrebovali vyššiu aby sa pekne klopilo... ***Znovu sa pozerám do zrkadla, za mnou nie je! Super! Zrazu ho mám vedľa seba a niečo mi ukazuje, zdvíha si kryt na prilbe... Sakra a je to tu!!***...No nič idem sa mu ukázať, takto to ďalej nejde. Veď na tom V-Strome sa určite dá ísť rezkejšie. "Dobrý deň, pane"...***Spod prilby sa na mňa usmieva tvár policajta. Zdraví ma: "Dnes máme ale pekný deň však? Kam že ste sa vybrali?" prihovára sa nám muž v uniforme. Informujem ho, že ťaháme cez Ružomberok a potom cez Poprad a Vernár naspäť na Donovaly. "Môžem ísť kúsok s Vami? Kolega má dovolenku tak hľadám niekoho s kým sa aspoň trochu povozím" a znovu sa usmial.Ďalší úsek bol jedným z najúžasnejších aký som kedy išiel. Kolóna plechoviek nám uhýbala. Cesta bola voľná, obaja sme si to užívali. Na svetelnej križovatke sme postáli trochu dlhšie pokochali sme sa vzájomne na motorkách. Pozdravili sme kolónu čopristov idúcu oproti. On mal Deuvilla ale sníva o V-Stromovi. Ešte kúsok nás odprevadil. Po hranice okresu, potom sme sa rozlúčili. Na záver nám zablikal majákom a pozdravil húkačkou... Ešte aj dnes nás hreje na duši keď si naňho spomenieme... PS: Zdravím všetkých motorkárov v radoch zboru, ktorý na nás dáva pozor! Prajem Vám pekné jazdy!

Peter 02 Novak

Peter 02 Novak

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rád život, mám rád slobodu a voľnosť. Rád sa stretávam s ľuďmi, rád ich počúvam a pozorujem. Častokrát ma prekvapia príbehy jednoduchých ľudí. Fascinuje ma múdrosť v mnohých z nich ukrytá.Popri mojej tvrdej technokratickej práci ma takýto druh spoločenského života nabíja. Je pre mňa Relaxom. Cez blog sa s Vami môžem o niektoré zážitky podeliť Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu