reklama

O vlcích...

Nedá mi to. Stále sa knemu vraciam. Mám ho v hlave. Citát. Starý, veľmi starý no živý, veľmi živý. Keď pozorujem ľudí okolo, vždy ma k nemu myšlienky privedú, znovu a znovu. Ktorého vlka kŕmia? a Prečo? Tu je:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

"Jednoho večera vzal starý Indián svého vnuka stranou a vyprávěl o bitvě, která probíhá v nitru každého člověka. Řekl mu: „Synku, ta bitva v každém z nás je bojem mezi dvěma vlky. Ten první je zlý a špatný. Je to vlk vzteku, závisti, žárlivosti, smutku, sobeckosti, hrubosti, nenávisti, sebelítosti, falše, namyšlenosti a pýchy. Ten druhý je dobrý. Je to vlk radosti, klidu, lásky, naděje, vyrovnanosti, skromnosti, laskavosti, štědrosti, věrnosti, soucitu a důvěry”. Vnuk se zamyslel a po chvíli se zeptal: „A který vlk vyhraje?” Starý Indián řekl: „Ten, kterého lépe živíš a častěji krmíš ”.

Peter 02 Novak

Peter 02 Novak

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rád život, mám rád slobodu a voľnosť. Rád sa stretávam s ľuďmi, rád ich počúvam a pozorujem. Častokrát ma prekvapia príbehy jednoduchých ľudí. Fascinuje ma múdrosť v mnohých z nich ukrytá.Popri mojej tvrdej technokratickej práci ma takýto druh spoločenského života nabíja. Je pre mňa Relaxom. Cez blog sa s Vami môžem o niektoré zážitky podeliť Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu