reklama

Až 33% voličov sa má veľmi dobre !!!

vychádza mi to z pohľadu na prieskumy renomovaných agentúr.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (38)

Lenže, kto sú títo voliči?Sú to tí, ktorým sa nechce pracovať a využívajú resp. zneužívajú sociálne dávky? Vezú sa na vlne sociánych podpôr a užívajú si výhody sociálnej politiky tejto vlády? Takáto skupina ľudí podobne ako premiér, nikdy poriadne nepracovali, nikdy netvorili hodnoty, nestarali sa sami o seba, a preto nikdy neprežívali muky a stresy keď im včas nebola zaplatená faktúra, nemali z čoho zaplatiť účty. Títo ľudia žijú z hodnôt, ktoré tvoria pracujúci ľudia. Títo ľudia sami hodnoty netvoria iba ich prežierajú.Nedávno som bol na prednáške o Indii, v rámci diskusie padla otázka: Ako vyzerá sociálny systém v Indii, aká je výška podpory? Odpoveď bola jednoduchá a jednoznačná. " V Indii neexistuje žiadny systém podpory nepracujúcich. Upozorňujem na slovo NEPRACUJÚCICH!"Kto pracuje má, kto nepracuje nemá. Kto si šetrí má, kto si nešetrí nemá." India má 1,3 miliardy obyvateľov a rozlohou je veľká ako Európa a Ukrajina dokopy. Je 4. najsilnejšou ekonomikou sveta.Čím to je, že tam si takýto prístup môžu dovoliť, kým na Slovensku nie?

Peter 02 Novak

Peter 02 Novak

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rád život, mám rád slobodu a voľnosť. Rád sa stretávam s ľuďmi, rád ich počúvam a pozorujem. Častokrát ma prekvapia príbehy jednoduchých ľudí. Fascinuje ma múdrosť v mnohých z nich ukrytá.Popri mojej tvrdej technokratickej práci ma takýto druh spoločenského života nabíja. Je pre mňa Relaxom. Cez blog sa s Vami môžem o niektoré zážitky podeliť Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu