reklama

Ujo, Vy ste začiatočník?

Vytrhol ma z myšlienok hlas asi osemročného chlapca, ktorý na mňa civel. Zrejme tam stál už dlhšie. Nevšimol som si ho. Bol som opretý o svojho motorového dvojkolesového tátoša a zamyslene som hľadel na akýsi kopec s anténou v Štiavnických vrchoch.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pozrel som sa naňho nechápavo? ... Čože? „Ujo vy ste začiatočník?“, zopakoval. V tej chvíli som sa nezmohol ani na slovo. V mojom vnútri sa strhol boj! Moje Ego sa prebudilo a vo vnútri zaburácalo: Aký začiatočník! Veď sedím na motorke od rána do večera! Denne prejdem x kilometrov! Čo si to dovoľuješ!?, kričalo. .... Kým môj rozum v tom istom čase spracúval chlapcovu jednoducho naivnú a úprimnú otázku.... „Chlapče ja ani vlastne neviem,“ zaskočený som mu odpovedal preskakujúcim hlasom. V tej chvíli nechápavo pozeral on na mňa. „Ty to nevieš?“ ... Na niektoré otázky proste dospelák nedokáže odpovedať. Už zabudol na detskú čistotu, priamosť a jednoduchosť.Pripomenulo mi to situáciu keď som nedávno na chate chystal deťom raňajky. V ľavej ruke som držal párky a pravou sa škrabal za uchom a rozmýšľal. Nahlas som vyslovil rečnícku otázku: „ Čo k tým párkom? “ Odpoveď bola bytostne jednoduchá a zároveň šokujúca: „Hrniec, tati.“ Deti sú úžasné a ich naivita a úprimnosť je šokujúca. Aj my sme takí boli. A možno ešte sme. Ujo, vy ste začiatočník?

Peter 02 Novak

Peter 02 Novak

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rád život, mám rád slobodu a voľnosť. Rád sa stretávam s ľuďmi, rád ich počúvam a pozorujem. Častokrát ma prekvapia príbehy jednoduchých ľudí. Fascinuje ma múdrosť v mnohých z nich ukrytá.Popri mojej tvrdej technokratickej práci ma takýto druh spoločenského života nabíja. Je pre mňa Relaxom. Cez blog sa s Vami môžem o niektoré zážitky podeliť Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu